More Website Templates at TemplateMonster.com!
Analiza i Monitoring 

Dobry sprzedawca uważnie obserwuje. Na podstawie zachowania Klienta potrafi z dużym prawdopodobieństwem przewidzieć jego oczekiwania i dalsze działania. Dlaczego nie stosujesz tej oczywistej zasady w Internecie?

 Serwis lub sklep internetowy to Twój kolejny (a może i jedyny) sprzedawca, który pracuje w trybie 24/7. Możesz mieć przeciętnego pracownika, czekającego cierpliwie aż Klient zjawi się w kasie lub aktywną osobę, która poznaje potrzeby i oczekiwania swojego Klienta i pomaga mu dokonać najlepszego wyboru. Którego z nich zatrudnisz w swojej firmie?


Poznajesz lepiej Klientów. 
Na podstawie tego, co robią na stronie możesz rozpoznać i wyselekcjonować grupy docelowe odbiorców i dostosować do nich swoją ofertę. Zwiększasz skuteczność marketingu. Przez dopasowanie przekazu marketingowego do potrzeb klienta i indywidualną komunikację typu 1-to-1. 
 Oszczędność czasu sprzedawców. Automatyczne dostarczenie dopasowanych ofert, w odpowiednim momencie i do konkretnego odbiorcy. Śledzenie konkurencji. Możesz rozpoznać swoich konkurentów i pokazywać im inny zestaw informacji, niż swoim klientom np. wyższe ceny. Dojrzewanie do zakupu. Twoi klienci zwykle nie są gotowi do decyzji o zakupie. Trzeba nad nimi popracować sprzedażowo – możesz śledzić postępy sprzedawców. 
 Wrażliwość na działania marketingowe. Przed wielką kampanią możesz zestawić zachowania i reakcje Klientów z otrzymanym efektem sprzedażowym. Nowe produkty i usługi. Tracking klientów i informacje, które zostawiają być może pozwolą Ci na odnalezienie nowych nisz na rynku i stworzenie nowej oferty. Personalizacja treści. W zależności od wielu czynników np. lokalizacji lub historii zachowań możesz wyświetlać różne treści i oferty np. Poznań – rowery, Warszawa – narty. Lepiej niż kliki. Wiesz więcej niż tylko liczba kliknięć, bo śledzisz co dzieje się dalej i możesz wyciągać bardziej precyzyjne wnioski o skuteczności marketingu. Dziel i rządź. Segmentacja, czyli podział na grupy klientów pozwoli na lepsze dopasowanie oferty do ich potrzeb w oparciu o ich zainteresowanie