More Website Templates at TemplateMonster.com!
Remarketing 
 E-marketerzy często spotykają się z problemem tzw. porzuconych koszyków, czyli sytuacją, w której potencjalny klient trafił już na stronę, wyraził zainteresowanie ofertą, ale ostatecznie jej nie sfinalizował. W przypadku wielu produktów i usług proces zakupowy jest bardzo długi – od pierwszego kontaktu z ofertą do finalnego zakupu mija wiele dni. W obu tych przypadkach bardzo pomocna może być nowa usługa oferowana w ramach Google – remarketing Adwords.


Nowa usługa pozwala na kierowanie reklam w sieci partnerskiej Google do osób, które już odwiedziły naszą stronę. Zanim zaczniemy jej używać konieczne jest wklejenie odpowiedniego kodu (lub kodów) na naszej stronie www. Spowoduje on, że na komputerze osoby, która ją odwiedzi zostanie zapisany plik cookie. Dzięki temu plikowi system Google będzie mógł przypisać tę osobą (a właściwie komputer) do wybranej przez nas grupy odbiorców reklam. Mając już zdefiniowaną w ten sposób grupę możemy stworzyć kampanię w AdWords skierowaną właśnie na tych użytkowników. W momencie, kiedy użytkownik z naszej grupy będzie przeglądał strony w sieci partnerskiej, system wyświetli mu naszą reklamę.